وبلاگ

افتتاح ۴ پروژه‌ در خرمشهر


چهارپروژه تجاری و گردشگری صبح امروز دوشنبه با حضور دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان درشهرخرمشهر به بهره برداری رسید.

  این پروژه ها شامل بازاربزرگ امام (رضا) ، پروژه مجتمع نمایشگاهی خرمشهر ( اکسپو) ، پارک بانو و مجموعه گردشگری آبی دریا دلان ( پل عابرپیاده بر روی رودخانه ) می باشند که بصورت همزمان و همراه با پروژه بازاربزرگ رضا توسط استاندار خوزستان به بهره برداری رسیدند.

* بازاربزرگ امام رضا(ع )      

   پروژه بازاربزرگ امام رضا(ع ) با مشارکت شهرداری خرمشهر و بخش خصوصی احداث شده است . این مجتمع بزرگ تجاری و اداری  دارای بیش از پنج هزارو402 مترمربع مساحت است که سطح اعیان آن به بیش از هفت هزارو 467 مترمربع بالغ می شود . طبقه هم کف آن  دارای 251 واحد تجاری است . تعداد واحد های اداری و پزشکی آن درطبقات فوقانی 80  واحد می باشد.

این پروژه صبح امروز بصورت نمادین و همزمان با سه پروژه دیگر بدست استاندارخوزستان مورد بهره برداری قرارگرفت.

* مجتمع جامع نمایشگاهی خرمشهر

   مجمتع جامع نمایشگاهی خرمشهر( اکسپو) درزمینی به مساحت 3500 مترمربع با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال درمحل بلوارپرستار حد فاصل میدان معلم به پل ازادی ( پل قدیم ) بنا شده است . این نمایشگاه دارای چادرهای نمایشگاهی ، سن نمایشگاهی روباز، کمپ نوروزی ، متل ، واحد های تجاری ، سرویس بهداشتی ، حمام ، پارکینگ ، پرده نمایش و سایرخدمات است .

*پارک بانو:

 این پارک دارای 17 هزارمترمربع مساحت است که با صرف 5 میلیارد ریال درتقاطع بلوارشهدای سازمان آب با بلوارساحلی امام خمینی ( ره ) خرمشهر به بهره برداری رسیده است . این پارک دارای یک ورودی و واحد های تجاری و خود اشتغالی بانوان ، پیست دوچه سواری ، ساختمان اداری ، سرویس های بهداشتی ، پیست پیاده روی ، کافه تریاو سایرامکانات است .

 

*مجموعه گردشگری آبی دریا دلان

  این مجموعه گردشگری آبی بر روی پل عابرپیاده به طول 150 متر با صرف 160 میلیارد ریال بناشده است که علاوه برداشتن فضای مناسب  پیاده روی برای عابرین دارای پل عبوردوچرخه ، مجموعه تجاری به مساحت 2000 مترمربع ، فضاهای تفریحی و توریستی و گردشگری ، اسکله های آبی دوطرف رودخانه و سایرمی باشد.


مــرجع / استانداری خوزستان


تلگرام
  • ۹۴/۱۲/۲۴
  • اهواز۲۴

استاندار خوزستان

خرمشهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">