وبلاگ

کارگاه رایگان "پروژه ٢٤ساعت" در خوزستان

اهواز۲۴ | شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳ ب.ظ


چندسالی است که در تاریخ ١٩مارس، مطابق با ٢٩اسفند ، یک پروژه عکاسی گروهی با شرکت تعداد زیادی از عکاسان و علاقمندان عکاسی در دنیا برگزار می‌شود که  "پروژه ۲۴ساعت" نام گرفته است.

  امسال چهارمین سالی است که این پروژه قرار است تا چند روز دیگر در شهرهای مختلف دنیا برگزار گردد. هر سال یک تِم کلی  به عنوان موضوع عکاسی، انتخاب می‌شود و  بیشتر عکس‌هایی هدف این پروژه است که قابلیت روایی در آن موضوع را دارا باشند. موضوع امسال "Human Condition" یا "شرایط انسانی" است.

  عکاسان و علاقمندان به شرکت در این پروژه باید در طول ۲۴ ساعت ، از ساعت ۰۰:۰۰ شنبه ١٩ مارس تا ساعت ۲۳:۵۹، هر ساعت یک عکس از شهر بگیرند و  از  طریق اکانت اینستاگرام خود و با استفاده از تَگ های مخصوص، به اشتراک بگذارند. عکس‌ها حتما باید در طی همین ساعات گرفته شده باشند. یعنی ۲۴ عکس  طی ۲۴ ساعت.

  در سال‌های پیش، از عکس‌های منتخب این پروژه، نمایشگاههایی نیز در دنیا ( از جمله در تهران) برگزار شد. در سال گذشته، ۹۰۰ عکاس از ۳۱۲ شهر در ۷۲ کشور مختلف در این پروژه شرکت کردند. از شهرهای ایران نیز چندین عکاس در این پروژه شرکت کرده بودند.

کادر آموزشی آموزشگاه عکاسی هنرپردازان در راستای معرفی بیشتر شهرهای خوزستان آماده ی مشاوره و راهنمایی های لازم به علاقه مندان شرکت در این پروژه خواهد بود و با برگزاری کارگاه رایگان "پروژه  ۲۴ ساعت" سعی در درخشش عکاسان خوزستانی دارد.

این کارگاه روز دوشنبه ١٣٩٤/١٢/٢٤ ساعت ١٨ برگزار خواهد شد.

دوستانی که قصد شرکت در "پروژه  ۲۴ ساعت" را دارند لطفاً حضور خود را جهت هماهنگی بیشتربه آموزشگاه اطلاع دهند.

آدرس : زیتون کارمندی - خیابان مهران - کوچه منوچهری - پلاک 3 آموزشگاه عکاسی هنرپردازان
کانال تلگرام: @photoac
تلفن تماس جهت شرکت در کارگاه
06134445280
09165057007
ساعت تماس: ٩:٠٠ الی ١٣:٠٠ و ١٧:٠٠ الی ٢١:٠٠


تلگرام
  • ۹۴/۱۲/۲۲
  • اهواز۲۴

اهواز

خوزستان

عکاسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">